[Jderobot-dev] PTencoders en gazeboserver

Alejandro Hernández ahcorde en gmail.com
Mie Feb 15 16:07:03 CET 2012

Hola

tengo el siguiente problema, me dice "error: ‘checkedCast’ is not a member
of ‘jderobot::Pose3DEncodersPtr’" En el resto de interfaces no lo hace bien.

         // Contact to pose3DEncoders interface
         Ice::ObjectPrx pose3DEncodersIce1 =
ic->propertyToProxy("Recorder.Pose3DEncoders1.Proxy");
         if (0==pose3DEncodersIce1)
            throw "Could not create proxy with encoders";

         // Cast to encoders
         pose3DEncoders1 =
jderobot::Pose3DEncodersPtr::checkedCast(pose3DEncodersIce1);
         if (0== pose3DEncoders1)
            throw "Invalid proxy Mycomponent.pose3DEncoders1.Proxy";

Álex