[Jderobot] Duda cadena compilación JDERobot y componentes pesados

Alberto Martin almartinflorido en gmail.com
Mie Oct 15 11:15:44 CEST 2014

Buenas,

la licencia de Parrot dice:

"

*...You may use, copy, modify the PARROT AR.Drone SDK and APIs or any
portion of it, and thus form a work based on Parrot SDK and APIs, and
copy and redistribute in source code and binary forms, with or without
modification, provided that you comply with following conditions:

* Redistribution in source code, with or without modification, must
retain Parrot copyright notice, the following disclaimer and the
license to develop and use in a text file named “Parrot Licenseâ€.

* Redistribution in binary form must reproduce Parrot copyright
notice, the following disclaimer in the product documentation or legal
notice.

* The name of Parrot may not be used to endorse or promote products
derived from the APIs without specific prior written permission....*
"

Además en el mismo documento indica que se debe añadir un fichero
Parrot.txt con una copia de la licencia.

Ok. Seguiré el modelo de openni para mi componente. Y sí, en un futuro
la idea es paquetizar el componente por lo que ya te preguntaré como
podemos enforcarlo.

Muchas gracias Roberto y perdón por la tardanza en la respuesta.